Welke particuliere autoverzekeringen staan toe dat er ook een beperkt aantal kilometers zakelijk worden gereden?

T.b.v. ZZP-gebruik: Allrisk-dekking, ca. 12.000 km. privé + 4.000 km voor eigen bedrijf

10 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Ik heb mijn autoverzekering bij Allsecur lopen. Zij accepteren gedeeltelijk zakelijk gebruik van de auto.
Als je zoekt en vergelijkt via Independer.nl kan je hierop selecteren.
10 jaar geleden
Rudolf
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.
1. Heb je bij Allsecur een particuliere autoverzekering of de autoverzekering voor ZZP'ers?
2. Zou je me aan kunnen geven waar je bij 'Independer' het selectiecriterium 'zakelijk rijden' in kunt geven. Er wordt mij alleen de keuze 'zakelijk' of 'privé' gevraagd als ik al een verzekering heb uitgekozen. Als zakelijk rijden dan niet mogelijk is, dan verschijnt er de meling dat betreffende optie bij deze verzekering niet mogelijk is. Ik wil graag een selectie vooraf, zodat alleen die verzekeringen worden getoond die gedeeltelijk zakelijk rijden accepteren.
Utrecht
10 jaar geleden
Ik heb de particuliere verzekering.
Bij mij was het ook dat je pas na je keuze zakelijk of privé kan kiezen. Dan kan je (met deze voorwaarden) terug om de dan passende verzekering te selecteren. Allsecur kwam ook bij mij niet als eerste op. Pas na opniew te zoeken (incl zakelijk gebruik) kwam Allsecur op. Vervolgens is er nog wel (na aanmelding) over gebeld door Independer om het zakelijk gebruik te specificeren. Was geen probleem.