Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke particuliere autoverzekeringen staan toe dat er ook een beperkt aantal kilometers zakelijk worden gereden?

T.b.v. ZZP-gebruik: Allrisk-dekking, ca. 12.000 km. privé + 4.000 km voor eigen bedrijf

10 jaar geleden
in: Vervoer
838

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb mijn autoverzekering bij Allsecur lopen. Zij accepteren gedeeltelijk zakelijk gebruik van de auto.
Als je zoekt en vergelijkt via Independer.nl kan je hierop selecteren.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Rudolf
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.
1. Heb je bij Allsecur een particuliere autoverzekering of de autoverzekering voor ZZP'ers?
2. Zou je me aan kunnen geven waar je bij 'Independer' het selectiecriterium 'zakelijk rijden' in kunt geven. Er wordt mij alleen de keuze 'zakelijk' of 'privé' gevraagd als ik al een verzekering heb uitgekozen. Als zakelijk rijden dan niet mogelijk is, dan verschijnt er de meling dat betreffende optie bij deze verzekering niet mogelijk is. Ik wil graag een selectie vooraf, zodat alleen die verzekeringen worden getoond die gedeeltelijk zakelijk rijden accepteren.
Utrecht
10 jaar geleden
Ik heb de particuliere verzekering.
Bij mij was het ook dat je pas na je keuze zakelijk of privé kan kiezen. Dan kan je (met deze voorwaarden) terug om de dan passende verzekering te selecteren. Allsecur kwam ook bij mij niet als eerste op. Pas na opniew te zoeken (incl zakelijk gebruik) kwam Allsecur op. Vervolgens is er nog wel (na aanmelding) over gebeld door Independer om het zakelijk gebruik te specificeren. Was geen probleem.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding