Mag een helicopter tijdens de jaarwisseling gewoon vliegen? i.v.m. vuurwerk wat de lucht in gaat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
ronron1212
10 jaar geleden
Ja hoor een helikopter vliegt echt hoog genoeg vuurwerk pijlen van consumenten vuurwerk komen ongeveer 60 meter hoog
Ivana
10 jaar geleden
Bij het dodelijk ongeluk in Hollandsche Rading op nieuwjaarsnacht, waarbij twee ouderen in een auto verdronken en een derde levensgevaarlijk gewond naar het ziekenhuis werd vervoerd, gebeurde dit ook per helikopter. Ja dus, ze mogen vliegen tijdens de vuurwerkperiode.

Het beste antwoord

Ja, als het nodig is dan vliegen helicopters ook tijdens vuurwerk. Ze vliegen dan zo hoog dat ze geen hinder hebben van het vuurwerk.
jc54
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Ze vliegen niet alleen hoog, ze dalen ook. Zie mijn reactie.