Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer worden verkeersborden met daarop 'situatie gewijzigd' weggehaald? Met andere woorden: wanneer is de situatie 'normaal'??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk is het hetzelfde als met de borden "nieuw wegdek, langere remweg".
Ze laten de borden gewoon staan, en als ze niet meer gelden gaan ze opnieuw asfalteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@RoMar, er staat hier al vele maanden een woud van zulke borden. Ik denk dat de wegenbouwer ze pas weghaalt, als de voorrad op is en men ze elders nodig heeft.
Als ik twee weken later diezelfde route rijd, weet ik ook niet of het een oud bord is, of dat de situatie alweer veranderd is. Voor automobilisten die maar één keer langs rijden hebben ze geen nut. Zij weten toch niet hoe de vorige situatie was.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dit gebeurt vaak bij bijvoorbeeld ongelukken of wegwerkzaamheden. Bijvoorbeeld twee stroken langs elkaar, waarvan er één is afgesloten vanwege een ongeluk waardoor weggebruikers via de andere strook moeten rijden is een gewijzigde situatie. De borden verdwijnen dan weer wanneer de situatie weer 'normaal' is, dus in deze wanneer de andere strook weer 'berijdbaar' is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gerekend naar de periode dat de borden hier blijven staan, duurt het een eeuwigheid voordat de situatie in het dorp weer normaal is.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing