Wat als je brief nooit aankomt ?

Ik heb op 11 oktober 2 brieven verstuurd naar Japan. Eén met een armbandje als verjaardagscadeau (envelop woog minder dan 50gr, normaal formaat) en een ander met een kaartje en brief in dezelfde envelop (minder dan 50g, normaal formaat).
Omdat het nog maar het begin van ons brievenschrijven is, laten we elkaar altijd weten wanneer de brief aankomt. Maar vandaag, 30/10/2013, hebben zij nog altijd niets ontvangen.

Indien dat zo is, wat moet ik dan doen ? Kan ik überhaupt iets doen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is nu 19 dagen geleden. Ze zijn vast nog onderweg. Naar verre landen kan het soms wel maand of langer duren.

Antwoorden (1)

Als het niet aankomt kun je niet zoveel doen. Je kunt contact opnemen met de post, maar als de brief niet aangetekend is verstuurd, heb je geen enkel bewijs, dus dat is eigenlijk kansloos.
Maar wacht nog even af, misschien komt hij nog gewoon aan