waarom zijn nederlandse tunnels niet betegeld?

De tunnels in Nederland zien er (ook de nieuwe) oud en gerafeld uit. In het buitenland zijn ze altijd strak en betegeld, waardoor het veiligheidsgevoel toeneemt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
LGA heeft helemaal gelijk. Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan hebt, maar in Nederland hebben we zeker niet meer of minder tunnels die betegeld zijn als in andere landen.
Wat dacht je van de Maastunnel (zowel voor auto's en fietsen), tunnel bij Schiphol, Beneluxtunnel, Coentunnel (grotendeels betegeld) en nog vele anderen? Die zijn allemaal betegeld.

Antwoorden (1)

Zijn genoeg tunnels betegeld bij schiphol de nieuwe tunnel naast de landingsbaan hebben ze landende vliegtuigen in de tegels verwerkt