Ja. Naast je originele rijbewijs wordt er soms om een int. Rijbewijs gevraagd, verkrijgbaar bij ANWB.

Rijden zonder rijbewijs is niet alleen strafbaar ook vervelend bij ongelukken en verzekeraar welke niet uitbetaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lijkt mij wel logisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja natuurlijk. Waarom zou het daar anders zijn?

Ook is het niet zo verstandig zonder gedegen lessen te hebben gevolgd op een motor te stappen.
Je moet dus ook niet willen dat het in Amerika wel zou mogen. Veel te gevaarlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rijbewijs USA.
Huurauto of -motor
Het Nederlandse rijbewijs wordt erkend.
Wij raden u aan om voor de zekerheid een IRB (Internationaal Rijbewijs) model 1949 mee te nemen in verband met mogelijke taalproblemen.
Het IRB is verkrijgbaar bij ieder ANWB-verkooppunt, ook voor niet leden.
Neem uw Nederlandse rijbewijs en een recente pasfoto mee.
Het IRB is 1 jaar geldig.
Bijzonderheden
Deze informatie geldt voor Nederlands ingezetenen.