Geen vervoer naar de dierenarts, wat kan ik doen?
Ik zit met een groot probleem. Twee van mijn valkparkieten zijn ziek, de ontlasting heb ik opgestuurd naar een vogelarts. Tijdens mijn vakantie is er slecht voor ze gezorgd. Anderhalve week na terugkomst overleed mijn grasparkiet. De dierenarts kon niks vinden. Later kwam ik erachter dat een vogelarts veel beter onderzoek doet, voor de zekerheid stuurde ik de ontlasting op. Ze hebben antibiotica gekregen maar het lukt me niet het toe te dienen. Ze zijn ongelooflijk paniekerig en ik heb een extra paar handen nodig. Ik ben ten einde raad, heb helemaal niemand in deze omgeving. De figuren die voor ze zorgden toen ik weg was laten me in de kou staan. Dierenartsen komen niet aan huis voor vogels en ze laten overnachten om deze reden doen ze ook al niet aan. De vogelarts zit ver weg. Ik mag wel 10 dagen lang dagelijks langskomen bij een dierenarts. Geen rijbewijs en geen auto. In de bus met 2 hysterische vogels is veel te stressvol voor ze en daarnaast is het veel te koud buiten. Een taxi gaat me 100 euro per dag kosten, keer 10 is 1000 euro. Heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Vermoedelijk woont ze wat achteraf?
Of wellicht komt er nog consult bij.
Het wordt tijd dat Diana wat uitleg komt geven :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.