Mag een ambulancedienst 4 facturen opstellen met het totaal bedrag (per persoon) als zij in 1 en dezelfde ambulance (interventie) zijn meegenomen?

Het totaal bedrag van 1 interventie wordt 4 keer betaald zijnde door de 4 meegenomen personen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
ronron1212
10 jaar geleden
Er zijn toch ook vier mensen geholpen of wie wil je dan dat er gefactureerd word.

Antwoorden (1)

Ja, dat mag.
Het is immers geen taxidienst, waar u onderling de kosten kan delen.
Het gaat namelijk hierbij niet alleen om de rit, maar ook om de dienstverlening.