Verzendkosten Usa naar nederland via post

Hallo,

Wat zijn de verzendkosten Van USA naar nederland via de post?
Hoeveel kost dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
14.4K

Antwoorden (5)

Hangt er vanaf wat je wilt versturen. 95 cent voor een gewone brief in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meest voordelige verzending is doorgaans via USPS. Kijk op www.usps.com en international shipping voor meer info.

Voor grotere omvang (meerdere dozen) zou je een shipping company moeten zoeken die het per container kan verschepen. Duurt een tijdje maar kost (relatief) weinig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als een test heb ik deze gegevens ingevuld en de prijs opgevraagt.
Duidt op een verplicht veld Alle velden wissen

1. Verzenden van / naar Help Bewerken HeT Witte huis
Van: Washington, 20500, VS | Naar:, Nederland op 13 februari 2010.

2. Pakket- en verzendgegevens Help Bewerken

gegevens zending: 1 pakket, 1.0 kg, Uw eigen verpakking, 22 cm x 11 cm x 1 cm, 20.00 EUR.

3. Beschrijving van product/artikel Help Bewerken

Productgegevens: Software

4. Tarieven en Transittijden Help

Hoeveelheden worden getoond in USD

Selecteer Afleverdatum/-tijd Service Tarieven
Zo snel mogelijk. Bel 1•800•Go•FedEx voor beschikbaarheid en tarief. FedEx International Next Flight®

di 16 feb 2010 18:00 FedEx International Priority®
116.40

di 16 feb 2010 18:00 FedEx International Economy®
112.04

bij de volgende link kun je de gegevens van je pakket zelf invoeren zodat je de meest actuele prijs voor je zending krijgt http://www.fedex.com/nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of gewoon via TNT...

http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/naar-het-buitenland/internationaal-pakket-plus-buiten-europa/wat-kost-het.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ook... alleen vind je die informatie in dit geval op een andere site; http://www.tnt.com/express/en_us/site/home/shipping_tools/check_price0.html
Afhankelijk van het gewicht... en ook van de waarde van het pakket. Als de waarde meer is dan 22 euro (bij een commerciele zending) of 45 euro (bij een geschenk) moet je BTW, inklaringskosten en (boven de 150 euro) invoerrechten gaan betalen.