Ik ga een weekend kamperen, als ik mijn telefoon een keer of vier oplaad via de auto accu, zonder de auto te starten, is mijn accu dan straks leeg?

Hoevaak kan ik een accu van een telefoon opladen door enkel de stroom van de auto aan te zetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4x opladen in een weekend? Is het dan niet de hoogste tijd om een telefoon te kopen met een wat betere batterij?

Antwoorden (1)

Dat kan. De lader trekt zo weinig weg dat je auto nog wel start.
Ben zelf 10 dagen naar Engeland geweest, elke avond de telefoon aan de oplader en kon na de vakantie gewoon starten.