Waar kan ik het beste parkeren als ik naar een concert in 013 in Tilburg wil tijdens de kermis?

Ik wil met de auto naar een concert in Tilburg op zaterdag, maar er is kermis. Waar kan ik het beste parkeren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
3.7K

Antwoorden (3)

Op een P+R terrein, daar parkeer je je auto en je wordt met het openbaar vervoer naar je bestemming gebracht, voor een laag tarief, aangezien je je bestemming niet aangeeft, kan ik niet vertellen op welk terrein je het beste kunt gaan staan, maar dat vind je in de link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou zeggen: ga met de trein. 013 ligt op een loopafstand van 10 minuten van het station (station Tilburg).

Wil je dat om een of andere reden niet dan zijn deze parkeergarages beschikbaar:

"De parkeergarages 013-Tivoli, Koningsplein, Pieter Vreedeplein, Schouwburg en Knegtel zijn ook tijdens de kermis goed bereikbaar. Let op de P-aanwijzingsborden. Parkeergarage Emmapassage is tijdens de kermis gesloten. - See more at: http://www.detilburgsekermis.nl/bereikbaarheid/auto/parkeergarages/#sthash.uRCyxKPf.dpuf"

Hier nog even de adressen, het aantal plaatsen en de uurtarieven:
Stappegoor Prof. Goossenslaan 16 5022 DM Tilburg 730 € 1,00
Pieter Vreedeplein Telegraafstraat 20 5038 BP Tilburg 780 € 1,90
Tivoli Achter de Heuvel 3 5038 CW Tilburg 775 € 1,90
Koningsplein Piusstraat 1 5038 WR Tilburg 450 € 1,70
de Heuvelpoort Heuvelpoort 354 5038 DT Tilburg 216 € 1,80
Louis Bouwmeesterpln Louis Bouwmeesterplein 2 5038 TN Tilburg 540 € 1,70 -

Houd rekening met drukte vanwege de kermis.
Computoon
10 jaar geleden
Vermijd dat u zelf met de auto gaat anders moet je de auto veelte ver van popcentrum 013 plaatsen, Neem een taxi maar beter neemt u de trein
het is niet ver lopen van het centraal station Tilburg naar Popcentrum 013
ca. 12 minuutjes lopen