Past er een kinderstoeltje op de Rabobank fiets?

Ik wil graag de Rabobank fiets via marktplaats aanschaffen (cruiser model), maar ik wil er graag een kinderstoeltje op (aan het stuur). Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

Zo te zien wel. Je moet namelijk een vierkant blok bevestigen aan je stuurkolom en daarin haak je het fietszitje. Dat blok is ongeveer 4 cm hoog (en 8B bij 8D), dus als je die ruimte hebt tussen je stuur en de stang van je frame zou het moeten lukken. Ander ding is wel dat je kind niet met haar/zijn knieën tegen jouw stuur vast moet komen te zitten, dat is niet zo comfortabel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord! Hij past inderdaad op de fiets.