Waar kun je vinden of vluchten van en naar philadelphia voor komende vrijdag geannuleerd worden?

Er ligt ongelooflijk veel sneeuw daar in de regio en heel veel vluchten worden geannuleerd. Waar kan ik vinden of de vlucht die ik bedoel daar ook onder valt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (3)

Ik zou eens kijken op de website van het vliegveld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een telefoontje met de luchtvaartmaatschappij of het boekingskantoor van je vlucht zullen je duidelijkheid geven.
Het annuleren van de vlucht zal echter zolang mogelijk worden uitgesteld.
Je schrijft dat er heel veel vluchten worden geannuleerd, dus de luchthaven is open anders waren ze allemaal geannuleerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier staat een statusbox: http://www.ifly.com/philadelphia-international-airport

waarin staat dat er op dit moment geen vluchten zijn die meer dan 15 minuten vertraagd zijn:

[quote=http://www.ifly.com/philadelphia-international-airport]
PHL Airport Status Overview

* Philadelphia PHL Airport is currently not experiencing any delays more than 15 mins.

Information current as of: Feb 11 at 04:13:35 EDT
[/quote]