Waar kan je gratis parkeren in het centrum van Antwerpen en wat is de goedkoopste parkeergarage?

Wil graag met de auto naar Antwerpen maar vind het parkeren tegenwoordig erg duur, wie heeft voor mij de beste tip??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
6.8K

Antwoorden (3)

In Antwerpen zijn er geloof ik geen gratis parkings maar goedkope wel,
Zoals die van Lidl.
Een tip: nooit in parkeergarages gaan die van onbekende winkels gaan.
Zoals die van Göksu(t blauwe water) daar moet je moeite doen om naar beneden te gaan.
Met een grote auto gaat de bovenkant tegen het dak aan en de onderkant van de auto raakt de onderkant. Echt niet veilig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gratis parkeren Antwerpen
Met uw parkeerschijf kunt u max 2 uur parkeren in de blauwe zones buiten het centrumgebied. Gratis parkeren is ook mogelijk langs de Waalsekaai, Vlaamsekaai, onderdeel van de Scheldekaaien, Desguinlei
11 jaar geleden
Echt in het centrum van Antwerpen kun je nergens (legaal) gratis parkeren. Mijn tip: parkeer in een buitenwijk van Antwerpen en neem het openbaar vervoer naar het centrum. Ben je voor weinig geld waar je wezen wilt en je auto staat er relatief ook een stuk veiliger.