Hoeveel kost het plaatsen van wegmarkeringen ongeveer?

Ik ben bezig met een verslagje voor een schoolopdracht en nu vond ik het wel leuk om de kosten van wegmarkeringen erbij te zetten. Ik vroeg me af wat zo'n wegmarkering nou eigenlijk kost? Dan heb ik het niet over de materiaalkosten, maar alle kosten bij elkaar (Dus ook personeel).
Het hoeft absoluut niet precies te zijn, als het maar ongeveer klopt...
Het gaat hierbij om enkel twee haaientanden... Heeft iemand enig idee wat dat ongeveer zou kosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Antwoorden (1)

Je kan googlen op wegmarkeringen en dan een site aanklikken en dan een offerte aanvragen. Uit ervaring weet ik dat prijzen van banken, wegmarkeringen, lantaarnpalen, enz niet makkelijk te vinden zijn. Dus ik zou een offerte aanvragen.