Hoeveel kost het om met de trein van Rotterdam Centraal naar Antwerpen Centraal te gaan?

Ik heb nog op internet gezocht maar kon niks vinden..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Kijk eens op deze site:
http://www.goeuro.nl/search/NTQ0Y2Y5NDdiMmZkNzoxNzUxODA1Nw==

Goedkoopst is daar 18,40 euro voor 1 persoon. Datum moet je zelf nog even invullen. Ik weet niet zeker of dit is wat je zoekt maar ik hoop dat ik je op de goede weg help. Als je nog een vraag hebt stel deze dan gerust.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed antwoord! + Als aanvulling: https://www.b-europe.com/Reizen/Kopen/Treintickets?utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate&network=tradetracker#stepTrainSelection (kom ook op 18,40).
De door u gezochte tarieven krijg je vaak ook pas te zien als je op de site www.nsinternational.nl gewoon een bepaalde trein uitkiest. Pas verderop in het boekingproces komt de stap waarbij je tarieven ziet.

De tarieven zijn echter met wat zoeken toch wel apart te vinden, en wel op https://www.nsinternational.nl/nl/intercity-brussel/tarieven-intercity-brussel

Om te beginnen even een belangrijk onderscheid aangeven: de snelle Thalys is doorgaans veel duurder dan de gewone intercity (de Benelux). Ik verwacht dat u niet met de Thalys wilt gaan racen, in 32 minuten naar Antwerpen is een leuke ervaring, maar de prijs is er ook wel naar, want daar moet je echt rekening houden met een standaardtarief van € 58 enkele reis, retour het dubbele: € 116,00, en dan kun je door een weinig gevraagd vertrektijdstip te nemen soms alsnog voor een gunstiger prijs reizen. Je zit ook aan de gekozen trein vast.

Voor de "Intercity Brussel" (de gewone internationale Beneluxtrein dus) zijn de tarieven “full-flex”: geldig op elke trein en geen gereserveerde plaats. Hier de tarieven (voor Rotterdam - Antwerpen) met de voorwaarden:

* Regulier ticket: € 18,40 enkele reis, en gewoon retour €36,80 (dus het dubbele van de enkele-reis prijs).
Bij het boeken van een ticket kiest u een tijd, maar wat u krijgt is niet aan die ingevulde vertrektijd gebonden: met het reguliere ticket kunt u elke trein nemen op de dag van geldigheid.

* Superdagretour: € 23,20.
Reist u op dezelfde dag heen en terug? Reis dan voordelig met een Superdagretour! Reizen is toegestaan van maandag tot en met vrijdag na 9.00 uur en in het weekend, op bepaalde feestdagen en in juli/augustus de gehele dag.

* Weekendretour: € 22,00.
Met een Weekendretour profiteert u van een voordelig tarief wanneer u binnen hetzelfde weekend reist. De heenreis kan op vrijdag, zaterdag of zondag gemaakt worden, de terugreis op zaterdag of zondag. Op bepaalde feestdagen wordt het weekendretour verlengd met een aantal dagen.

* Jongeren ticket (dat is ook een speciaal retour): € 22,60.
Jongeren tot en met 25 jaar kunnen reizen met een Jongeren ticket. Reizen is toegestaan van maandag tot en met vrijdag na 9.00 uur en in het weekend, op bepaalde feestdagen en in juli/augustus de gehele dag.
Bordensteker