Mag je als inwoner van Nederland een caravan in het buitenland kopen en er hier mee kamperen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Als je hem hier naar toe laat vervoeren dan is het goed (en hem bijvoorbeeld op de camping voor vast laat staan en er niet meer mee gaat rijden) wil je er echter mee gaan rijden om mee op vakantie te gaan in bv. het buitenland zal u er wel een Nederlands kenteken op moeten laten zetten, volgens mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als de caravan een gewicht heeft van meer dan 750 moet je een registratiebewijs (kenteken) hebben.
Hij zal dus bij de RDW moeten worden aangemeld als dit zo is. En dan moet hij ook worden ingevoerd