Hoeveel postzegels moeten er op een brievenbuspakketje? (Als dit kan)

Is het mogelijk om een DVD in zo'n hoesje (ca 130 gram) gewoon in zo'n PostNL brievenbus te deponeren, zo ja - hoeveel postzegels moeten daar dan op geplakt worden? Of moet ik dit op een andere wijze verzenden, bv door zo'n label te kopen op de PostNL website..? Ben niet zo thuis in dat verzenden allemaal ..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Het beste antwoord

Ja hoor dat kan en dat gaat je 3 postzegels kosten (tussen de 100-250 gram).

Let er wel op dat deze dagen de brievenbusopeningen vaak verkleind zijn ivm vuurwerk en dan moet je je enveloppe even afgeven bij een AH of Bruna ofzo waar ze ook postzegels verkopen.