Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie krijgt de snelheidsovertreding toegestuurd?

Reed vandaag op de randweg bij eindhoven, op het gedeelte waar de max snelheid 80 km/h is, nu reed ik volgens de geldende snelheid, echter werd ik gepasseerd, en toen flits !
Wie krijgt straks dat prentje binnen, de auto die mij passeerde en dus te hard reed, of ik die zich aan de snelheid hield?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
552

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Die andere auto, zijn snelheid is gemeten en te hoog bevonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die flitser reageert op de auto die te hard reed, anders kan die wel blijven flitsen en heeft het dus niet veel zin. Mocht je een prent thuis krijgen dan staat de datum, tijd en plek vermeld. Reclameren dat ze die andere auto moeten hebben (maar dit zal waarschijnlijk niet gebeuren!).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, dat jij die prent überhaupt niet in de bus krijgt!
Als het goed is krijgt de automobilist van de auto die jou inhaalde de boete. Als jij toch een boete krijgt thuis gestuurt kun je altijd de foto opvragen, hierop zal te zien zijn dat je werd ingehaald op dat moment en dat jij dus niet te hard reed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de foto die de politie heet is een matrix te zien. In die matrix bevind zich het kenteken van de gemeten auto. Die krijgt dan ook de boete thuis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De N2 kennende weet ik dat er per rijstrook apart geflitst wordt dus krijgt diegene die te snel reed de bekeuring.

Soms wil er wel iets fout gaan zoals de bekeuring voor een vrachtwagen zoals vermeld in de verhaal:

http://www.nd.nl/artikelen/2012/november/13/ongeloofwaardig-snelle-truck-beboet

Als dat gebeurd kunt u de foto opvragen en tegen de boete bezwaar maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding