Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je je theorie examen voor rijbewijs halen?

Moet je daar een boek voor hebben of een cd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
746

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De ANWB heeft daar een goed boek over en daar zit een cd-rom bij voor volgens mij 35€? Ik heb die gebruikt en was in een keer geslaagd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je hebt daar een boek en een CD voor nodig, die kan je bij elke rijschool kopen. Je kan ook nog wat gratis oefenen hier:

http://www.rijvaardig.nl/rijles/theorie-examen.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn rijschool bood een theorie dagcursus aan; een dag van 9 tot 17:00 waarbij de theorie stof word doorgenomen. Een zeer leerzame dag en ik raad het dan ook aan iedereen aan. (misschien hebben ze bij jou in de buurt ook wel zo'n dagcursus?)

Daar naast heb ik ook geoefent via www.leus.nl
Zeer goede site! Je kunt oefenen door de stof door te nemen en daarna toetsen maken. Echt een aanrader!

Succes met je theorie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niks is verplicht, maar een boek kan heel handig zijn. Om proefexamens te maken zit er soms een CD bij, andere hebben weer een inlogcode voor een site waarmee je weer proefexamens kan maken.

Sommige rijscholen hebben ook cursussen, de 1 hele dag, de ander 1x per week, een maand lang. Soms zit hier zelfs een slaaggarantie aan vast. Niet geslaagd? Dan mag je de volgende cursus gratis over doen.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding