Hoeveel benzine ben je gemiddeld kwijt aan een ritje van het noorden van nederland naar het zuiden van nederland?

Even uitgaande van een auto die 1 op 14 rijd (is redelijk gemiddeld lijkt mij). Zuiden zijnde de grens met belgie bij brabant. (dus niet limburg)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
1.5K

Het beste antwoord

Als je in het noorden Delfzijl als punt houd
en in het zuiden Baarle-Nassau
dan is de afstand 311 km
dus dan ben je 22,21 liter benzine kwijt
kijk even op onderstaande site, dan kan je hetzelf nog aanpassen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goh, Boal als zuidelijkste puntje van Nederland! Nog nie bekaant!
En wat verbruikt jouw auto dan gemiddeld?

Andere antwoorden (1)

De afstand Valkenswaard - Delfzijl is 296 kilometer. Als je auto gemiddeld 1 op 14 rijdt, kost de rit je 21,4 liter benzine.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heerlijk die rekenwonders hier op de site...dankjewel.
dat wordt dus ongeveer 40 euro heen en 40 euro terug
poeh, valt zo'n treinkaartje ineens best mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar als je met z'n tweeën gaat is de auto misschien weer voordeliger. :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een treinkaartje van Eindhoven naar Delfzijl (282 km) is voor heen en terug 48 euro.
21,4 liter (x 1,80 benzineprijs) is 38,52. De trein is dus 10 euro duurder. Zo erg valt het dus niet mee haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan moet je met je auto nog terug dus toch duurder maar wel sneller
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is geen tientje Yvonne en dan vergeet je de extra reistijd nog die je met de trein hebt en wachttijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt Pelle.
Misschien ben je voor de auto dan ietsjes meer kwijt, maar voor de trein heb ik ook geen vervoer van/naar stations gerekend en de reistijd scheelt natuurlijk ook wel wat. Wat betreft mijn rekensom, ik had niet gezien dat het 40 euro heen en 40 euro terug was. Foutje van mij dus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hihi, heerlijke discussie...het is in ieder geval best prijzig, behalve met gas, dan is het te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Parkeren ?