Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een pipowagen/oude woonwagen/circuswagen/schaftkeet kopen?

Ik zoek namelijk één die ik dan kan opknappen om dan in mijn tuin te zetten. Zodat de kinderen er in kunnen spelen. Als je een site weet waar ze deze verkopen mag je het altijd laten weten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Google gewoon op woonwagen of salonwagen en je vindt er aardig wat op marktplaats, speurders, tweedehandsnet etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor oude schaftketen kun je eens kijken bij verhuurbedrijven. Die vervangen na bepaalde tijd hun oudere artikelen en verkopen deze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er gaan helaas nogal wat aannemers failliet; als de inboedel wordt verkocht zitten er ook schaftketens bij. Misschien kun je daar een op de kop tikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er gaan momenteel helaas veel aannemers failliet, dus in die branche moet iets goedkoop te halen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga eens naar en camping na het seizoen er zijn mensen genoeg die een oude caravan weg doen.
En deze ook niet meer verkoopbaar is.
Dus zo op te halen keus genoeg.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zij zijn er van af (geen staangeld meer) en jij hebt er een aanwinst bij.Succes.

Toegevoegd na 5 dagen:
Zag net een pipowagen op marktplaats staan voor 350 euro
Advertentienummer 587319235 intypen succes ermee.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Momenteel staan er op www.bva-auctions.nl (online veiling) meerdere schaftwagens te koop. Je kan altijd een bod doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding