hoeveel minuten is het lopen van de hildebrandpad in leiden naar leiden centraal??? voor iemand met korte voeten.

is er iemand die daar woont die me dat kan zeggen, binnedoor en dus niet via de hoofdweg???

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat het antwoord van Amadea ook wel goed is, maar ik geef je een alternatief. Routebeschrijving voor lopen naar Centraal Station Van Hildebrandpad Leiden 1. Ga noordelijke op Hildebrandpad richting Wassenaarseweg 19 m 2. Sla rechtsaf naar de Wassenaarseweg 400 m 3. Sla rechtsaf naar de Albinusdreef 140 m 4. Sla linksaf richting Rijnsburgerweg 250 m 5. Sla linksaf richting Rijnsburgerweg 82 m 6. Sla rechtsaf naar de Rijnsburgerweg 240 m 7. Sla rechtsaf naar de Stationsplein U vindt uw bestemming links 190 Centraal Station Hoe ik er op kom: intypen in Google Maps begin- en eindbestemming. Kiezen voor "wandelen" (het icoontje) Afstand: 1,3 km. Tijd 16 minuten. http://maps.google.nl/maps?hl=nl&cp=11&gs_id=16&xhr=t&q=hildebrandpad+leiden&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1181&bih=868&wrapid=tljp1342909569448018&um=1&ie=UTF-8&sa=X&ei=yiwLUOOKMOar0AWPv-y0Cg&sqi=2&ved=0CEgQ_AUoAg Toegevoegd na 10 minuten: Ik heb de route nog iets aangepast en nu is het 15 minuten! Zie afbeelding

Ik heb het regelmatig gelopen, en ik weet zeker dat je het in 10 minuten kan doen! En als je "korte voeten" hebt, dan 12 minuten...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100