Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang ben ik a.s. vrijdag (met de auto) ongeveer onderweg vanaf Den Haag naar Westerlo (België) ? Zie uitleg

Uiteraard heb ik via Google Maps de route en geschatte tijdsduur gezien. Ik moet er rond 10:30 zijn. Waar moet ik rekening houden met file-knooppunten (ook op vrijdag ochtend ?) etc. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga er maar vanuit dat je twee uur n de file zult staan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hi Pesu,
dank zover voor jouw reactie. Ik neem aan dat je bedoelt dat ik +/- twee uren onderweg ben inclusief files ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoelde eerst dat je twee uur in de file zou staan, maar de reistijd is ongeveer twee uur, dus ontwijk je de spits een beetje. Dan is twee en een half uur (wat Rena al zei) voldoende.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Veel afhankelijk van hoe belangrijk de afspraak is, zou ik 2uur en 15/30minuten van te voren aanrijden. Als je dus om 8uur aanrijd heb je eerst rotterdam waar je in de file zou kunnen staan en vervolgens kan het ooit lang duren in antwerpen. Normaal is dit zo'n 1,5uur rijden. Omdat je vroeger vertrekt reken er dan maar een uurtje bij ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt Rena ! Het gaat inderdaad om een belangrijke afspraak. Ik had inderdaad voor mezelf al wat extra tijd erbij gerekend, maar ook fijn om dit 'bevestigd' te krijgen van een ander. En uiteraard kom ik liever te vroeg dan te laat aan :-) Dank !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan en een goeie reis ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yes nogmaals dank. Ik sluit de vraag af, en iedereen geeft de beste antwoorden :-)
De Antwerpse Ring kan voor wat vertraging zorgen. Ik zou hiervoor alleen al 3 kwartier extra rekenen, als het heel belangrijk is.
Je loopt hoogstens het risico om te vroeg te komen.
Verder misschien drukte bij Rotterdam en de Moerdijkbrug.

Uurtje of Half 8 vertrekken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yes nogmaals dank. Ik sluit de vraag af, en iedereen geeft de beste antwoorden :-)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing