Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Rrichtingaanwijzer probleem

Hallo,

Mijn vrouw heeft een Fiat Multipla benzine uit 1999. Sinds kort het probleem dat de richtingaanwijzers het soms niet doen. Op dat moment doen de alarmlichten het ook niet. De rest welke op dezelfde zekering zit doet het wel.

Enig idee wat dit zou kunnen zijn ?

M.vr.gr.,
Simon

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Storing in het knippelicht relais vermoed ik...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Richtingaanwijzers doen het meestal af-en-toe niet, daarom gaan ze ook aan en uit. Maar zonder gekheid, de storing zit 'm waarschijnlijk in je 'clignoteur' of te wel het relais wat hiervoor verantwoordelijk is. Als je de motorkap openzet en de richtingaanwijzer aan zet is vaak aan het geklik te horen welke het is, even een vervanger op de sloop halen en proberen. succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals boven al gemeld is het 'knipper-automaatje' waarschijnlijk overleden. Onderstaand plaatje om het zoeken te vergemakkelijken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal goed.
Ik denk ook knipper relais.
Of je contacten op de relais een keer goed in spray met stekkers spray en dan testen en anders voor een paar euro anders kastje kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is je knipperlicht relais je gaat naar de fiat dealer of naar brezan o.i.d. kost een paar euro en het probleem is opgelost. Het is een meestal een klein zwart of een grijs blokje en zit bij je zekeringen kast. Als je niet exact weet welke het is probeer je knipperlicht aan te doen en voel aan het blokje of je hem voelt "klikken"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding