Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil mijn jaaropgave 2011 ontvangen. Ex werkgever weigert omdat het al verstrekt is. Ik heb niets ontvangen, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
533

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je DigId aanvraagt, staat het al door de belastingdienst ingevuld. Alleen je kan het niet controleren of het juist is dmv de jaaropgave die jij van je werkgever had moeten ontvangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaliter worden die opgaven inderdaad maar één keer verstrekt, maar zou met een beetje goede wil geregeld kunnen worden volgens mij want je ex werkgever zal ongetwijfeld een salarisadministrateur hebben. Maar als je geen medewerking krijgt hoop ik dat je je laatste salarisbrief (die je dus iedere maand krijgt) nog hebt. Daarop staat vrijwel altijd hetzelfde wat er op je jaaropgave zou staan en is dus bruikbaar voor je eventuele belastingaangifte.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel om volledig te zijn, de laatste salarisstrook van 2011. Die van december dus als het goed is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
precies +
Haal het programma voor de aangifte over 2011 op van de site van de belastingdienst. Zorg dat je een geldig DigiD gebruikersnaam/wachtwoord hebt.
Installeer het programma en start het op.
Dan kun je in een van de eerste windows de bij de belastingdienst bekende gegevens downloaden. Daarvoor heb je je DigiD nodig. Dan heb je een kopie van je jaaropgave als die bekend id bij de belastingdienst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding