Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een foutieve vermelding op een wegwijzer melden?

Waar kan ik een foutieve vermelding op een fietsroute- wegwijzer.

Ik bedoel die ANWB-borden die kleiner zijn dan de bekende blauwe borden, rood zijn en voor fietsers bedoeld zijn. Ik heb op een enkel bord een typfout gesignaleerd.

Naar mijn weten plaatst de ANWB die borden toch niet meer anno 2011?
Ik heb het bord gezien in Nieuwkoop...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
780

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

ANWB Bewegwijzering adviseert, ontwerpt, plaatst en verzorgt het beheer en onderhoud van bewegwijzering. Dit in opdracht, voor rekening en onder eindverantwoording van de klanten/opdrachtgevers zijnde wegbeheerders en particuliere instelling/bedrijven.
De wegbeheerders/opdrachtgevers zijn eigenaar van de bewegwijzering.

Het lijkt mij dat je bij de gemeente Nieuwkoop moet zijn voor deze melding. Hier kan je de klacht digitaal melden: http://www.nieuwkoop.nl/index.php?mediumid=19&pagid=1009
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Als u ons wilt informeren over een schade, het ontbreken van een bord, of onjuiste informatie op de bewegwijzering kunt u een e-mail sturen of in dringende gevallen bellen met een 24-uurs telefoonnummer.

Voor dringende schademeldingen, waarbij er gevaar voor het verkeer is, kunt u 24 uur per dag bellen met telefoonnummer (088) 269 55 70. Minder dringende gevallen kunt u door geven per e-mail. schadebew@anwb.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding