welke tandwiel moet ik hebben?

ik heb een quad acxa volgens mij 110cc een nou is mij tandwiel gebroken en er staat een nummer op dat is: sd420-147 weet iemand waar je die tandwiel kan bestellen of kopen stuur mij graag een link

Toegevoegd na 17 minuten:
het nummer wat er boven staat is fout sd420-14

de goede is sd420-14t

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Kobo is een firma waar u online tandwielen kan bestellen.
Wel even volledig opmeten want uw type vermelding is waarschijnlijk een nummer van de fabrikant.
sd420-147 is mij niet bekend.

Toegevoegd na 41 minuten:
OK
Dit is een 14 tanden, onderdeel is ook door Honda gebruikt.
Zie 2e link. Het moet daar dus zeker te verkrijgen zijn, zie ook op de foto of de asboring klopt, zo niet KOBO.
Good luck !

Toegevoegd na 43 minuten:
Nog even op internet gezocht en dat onderdeel moet u ook kunnen bekomen bij Hovenkamp, zie 3e link.