werken veel mensen op 2e paasdag?

Is er een ochtendspits of hoef ik weinig te verwachten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Op een feestdag hoef je echt geen ochtenspits te verwachten, ook al moeten steeds meer mensen dan werken. De meesten zijn toch vrij en wie een dagje van huis wil, vertrekt over het algemeen niet in alle vroegte.
Voor de avondspits geldt hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk het niet, het is zowiezo al vakantie dus al minder druk en ik ken er heel veel die thuis zijn dus denk het niet x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn mensen die werken, want de meubelboulevards zijn de 2e paasdag open. Ook mensen die met de familie een paasbrunch nemen in een restaurant zijn onderweg. Families die pretparken/dierentuin bezoeken. Maar echt spits op de vroege morgen hoef je niet te verwachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn waren al veel supermarkten geopend op eerste paasdag zoals de c 1000 plus albert heijn etc.
Dus ik denk dat er morgen nog veel meer mensen zullen moeten werken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een ochtendspits is denkelijk wel te verwachten in verband met drukte wegens de toeristen etc.
Het beste de nieuwsberichten in de gaten te houden.