Ik wil met EVT naar Terschelling hoe gaat de bagage mee? net als bij Doeksen met een bagagekar of doen ze het anders

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Je kunt op de site van EVT de algemene voorwaarden lezen; daar staat o.a.:
Vervoer van handbagage geschiedt op de daarvoor aangewezen plaats, doch alleen voor zover er naar het oordeel van het personeel voldoende plaatsruimte is. De reiziger zorgt zelf voor het in- en uitladen.