Welk boek kan ik het beste gebruiken om mijn theorie voor rijbewijs B te leren?

Ik zoek een boek waarbij het een beetje makkelijk word uitgelegd...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.anwb.nl/webwinkel/kaarten-boeken-en-gidsen,/cursusboeken/cursusboeken-auto/anwb-theorieboek-rijbewijs-b-auto.html

Antwoorden (2)

ik heb gewoon een boek uit de bieb gehuurd, lekker goedkoop.
je hoort ook vaak dat mensen een theoriedag hebben gehad bij hun rijschool, dan word alles wat je weten moet uitgelegd. dan kun je het halen zonder te leren..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had theorieboek van smith
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Heeft dat geholpen om in één keer voor de theorie te slagen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij helaas niet, maar ik had ook niet erg goed geleerd.
iemand anders heeft hetzelfde boek gebruikt en is wel in één keer geslaagd. dus zal wel aan mij liggen. uiteindelijk ben ik wel geslaagd. na 3 x 1 fout te veel