Willen graag een dag naar Londen met de trein .wie heeft er goede tips?

willen graag een dag shoppen

Toegevoegd na 8 minuten:
bedoel eigenlijk met welke trein je het beste kunt gaan vanuit Breda en wat de prijs is .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt! verder nog een tip, drink geen guinness beer of iets vergelijkbaars..

Het beste antwoord

Ook kun je goedkoop vliegen met easyjet.
www.easyjet.nl

En vaak krijg je bovenop die goedkope vlucht nog eens 25 procent korting.Als je aangeeft dat je mail van hun wil dan krijg je het als eerste in je mailbox.

toppie hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

harrods:

http://www.harrods.com/harrodsstore/

de capitoolgids:

http://www.capitoolgids.nl/londen.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, er zijn twee mogelijkheden:
Of de trein naar hoek van Holland, daar de boot pakken en in Harwich met de "boottrein" naar het centrum van Londen.
Of via Brussel, reizen met de Eurostar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je per trein wilt,is er maar 1 mogelijkheid, per Eurostar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik raad je aan per vliegtuig te gaan. Je bent er sowieso sneller, en wat prijsverhouding betreft is vliegen wellicht goedkoper of even duur. Zoals al eerder aangegeven kun je met een maatschappij als Easyjet of RyanAir heel goed naar london vliegen!