Hoe kom ik van het centraal station Rotterdam naar primark en koopgoot?

ik heb een mooie kaart van rotterdam gevonden, maar kan de primark bijvoorbeeld niet vinden. ik weet dat de koopgoot het verlengde aan de van oldenbarneveltstraat is. is dat dan dan boogje?
en de primark ligt aan het polsterplein, waar is dat dan?
http://www.orangesmile.com/destinations/img/rotterdam-map-big.jpg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
4.8K

Het beste antwoord

De koopgoot zit in de stad, de stad is heel makkelijk te vinden (vlakbij centraal) .. Als je naar de koopgoot wilt moet je eerst een hele stuk rechtdoor lopen aan de
Linkerkant heb je een burger king en een soort kruispunt. Aan de linkerkant heb je dus de koopGoot als je de trappen af gaat(stomme brede trappen) als je naar de primark wilt moet je met de trein weer een halte verder zijn want die staat naast alexandrium, dag is ook een winkelcentrumpje.. Je kunt ook aan de mensen vragen die met primark tassen lopen in de alexandrium want daar heb je een hele hoop van zulke mensen met tassen.. Ik hoop dat je het nog een beetje kunt vinden, succes nog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks, gevonden hoor. alleen viel het allebei nogal tegen.

Andere antwoorden (1)

de Primark vind je bij winkelcentrum Alexandrium, daar stopt ook een trein vlak bij.