Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke taxibedrijven op schiphol mogen op de standplaats staan?

ik wil weten welke taxibedrijven op schiphol op de standplaats mogen staan omdat wij iets in de taxi hebben achtergelaten die ons vanaf de standplaats voor taxis op schiphol naar ons huis bracht. TCA heeft bijvoorbeeld geen toestemming om op de taxi standplaats te mogen staan.

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb vernomen dat taxibedrijven achtergelaten spullen in de taxi moeten afgeven aan de centrale van hun taxibedrijf, en omdat taxibedrijven hun ritjes geregistreerd hebben, kan ik alle taxibedrijven die een licentie hebben voor de standplaats op Schiphol, bellen om mijn rit op te kunnen vragen. Schiphol zelf werkt niet mee, en kan mij niet aan de lijst van taxibedrijven helpen, ben al drie uur doorverwezen zonder resultaat, wie weet het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

U kunt contact opnemen met de stichting sts . Deze zijn betrokken bij de regulering vd taxi,s op schiphol. Middels camerabeelden is wellicht uw taxi te traceren. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank voor het antwoord, wij gaan contact opnemen, u bedoelde overigens stichting stc taxicontrole schiphol, http://www.stichtingtaxicontrole.nl/

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding