Wat kost verzending van een pakket met afmetingen 8,89 cmx20,32cmx27,18cm gewicht 2,04 kg,aangetekend verzenden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

bij post NL 14,30

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor gewoon in Nederland voor andere landen kan je kijken op de site.

Toegevoegd na 5 minuten:
Zo ik zei het verkeerd dat was over de grens maar wel in West-Europa Voor hier in Nederland is het 8,05
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
binnen nederland gaat ddat kosten € 8,05

kijk maar op de site van postnl daar staat het goed aangeduid. http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Pakketten/