Pakkete vandaag verzonden, wanneer komt het aan?

Iemand heeft me vandaag wat verzonden. Waneer komt het aan? Maakt 5december uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het binnen Nederland?

Antwoorden (3)

5 Decembeer is geen feestdag dus het zou niets uit moeten maken. De post doet er meestal 2 dagen over.

Toegevoegd na 20 seconden:
Moet natuurlijk zijn: December
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Poststukken worden afgeleverd binnen 24uur (97.5%)
Als je geluk hebt, dan is het er morgen,
want dat beloven ze zelf dat het er de volgende dag is.
Maar jammergenoeg duurt het vaak een dag langer (of in dit geval maandag).
Rouwkaarten gaan in een speciale enveloppe en die hebben dan zowiezo voorrang en zijn er de volgende dag.

Geldt natuurlijk alleen als het voor de buslichting op de bus is gedaan , dat kan 17 of 18 uur zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt eraan of het door de brievenbus kan (dan wordt het doorgaans de volgende werkdag bezorgt), of dat het een pakketje is (wordt bij postnl doorgaans de volgende werkdag bezorgt, maar kan bij andere bedrijven, zoals selektvracht of dhl wat langer duren. het verzenden is dan ook goedkoper).

Toegevoegd na 39 seconden:
en 5 dec. is idd geen feestdag, maar een gewone werkdag.