bij welke temperatuur kan ik autobanden bewaren ?

bijvoorbeeld in huis of beter in de schuur ? of maakt het niet uit ? het zijn zomerbanden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Op de volgende manier doet u het juist:

Voordat de band gedemonteerd wordt, de looprichting en de positie markeren:

VR = vooraan rechts,
VL = vooraan links,
HR = achteraan rechts,
HL = achteraan links.

Resten van steenslag uit de profielgroeven verwijderen.

Een droge, koele en donkere opslagruimte kiezen.

Benzine, olie, vet of chemicaliën banden kunnen de banden beschadigen. Banden op velgen liggend stapelen - het best op een vlakke houten pallet. Banden zonder velgen rechtop op het loopvlak plaatsen en van tijd tot tijd draaien.