cjb mag openstaande boetes zomaar innen van je bankrekening wat gebeurt er als je kredietlimiet al is opgebruikt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Dan komt er een claim op het moment dat je weer ruimte hebt op je bankrekening, of men stapt naar de rechter of men schakelt een incasso-bureau in.
Je zult in ieder geval moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het cjib IS een incassobureau.

Andere antwoorden (1)

In eerste instantie wordt het bedrag gestorneerd, je kunt dan dus 'roder staan' dan normaal, voor zolang het duurt. Vervolgens herhaalt deze handeling zich tot je wel genoeg geld hebt. :P