Wat is het beste vervoersmiddel voor mijn krantenwijk?

Hallo,

Ikzelf ben 15, op welke vervoersmiddelen (Zowel op spierkracht als aangedreven) mag ik de wijk doen?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
6.1K

Het beste antwoord

De enige middelen(15) zijn de Fiets. Brommer kan nog niet en is zeker niet aan te raden, gewoon op de fiets en kan je 6 folderpakketen meenemen of kranten en rustig aan doen, je zet je fiets op de hoek en loopt de straat en je kan ook vanuit je tas de wijk doen(flats) dus vanaf je fiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Fiets, step, trotinet, elektrische fiets...

Toegevoegd na 7 minuten:
Bakfiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruikte altijd mijn fiets, die zette ik dan op de hoek, pakte ik een stapel kranten uiten de deed de straat. Als ik terug kwam fietsen naar volgende straat en dit herhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is denk ik een Bolderkar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt handig in de straat zelf. Heb zelf ook wel iets soortgelijks gebruikt voor de post. Maar om vanaf het distributiepunt naar je wijk te moeten lopen, kost weer extra tijd. Ik had een opvouwbare krat op wielen, die ik pas uitvouwde als ik op de hoek van de wijk was. En dan vierkantjes lopen vanaf je fiets.
fiets met een kar erachter?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fiets met fietstas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij in de straat zijn 2 jongens die samen kranten bezorgen en die gebruiken daar een winkelwagentje voor.Alle kranten erin,de 1 duwt,de ander loopt ernaast zodat hij recht blijft rijden op de stoep.
Lijkt mij niet gebruikelijk of de snelste manier maar ze schijnen het zelf wel een goed idee te vinden om het zo te doen.Het is wel allemaal in 1 wijk,alle brievenbussen zitten bij elkaar.
En mijn buurjongen wordt vaak geholpen door zijn ouders,die brengen hem dan met de auto en helpen met bezorgen.
Maar het meest wordt het toch met de fiets,brommer of scooter gedaan.
Blijft voor jou (nu nog ) alleen de fiets over lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou fietsen, en waar de huizen dicht op elkaar staan de fiets ergens neer zetten en lopen