Wie weet me te vertellen hoelang het duurt eer een pakket uit Queensland Australie in Nederland aankomt ?

Verschillende internationale vervoersbedrijven zoals UPS, DHL etc doen dit. Ik heb nog niets besteld maar wil dit wel gaan doen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

afhankelijk van welke service je kiest kan het binnen 24 uur (express, heel duur), enkele dagen ('standaard') of enkele weken (zeepost) duren...

Goedkoopste optie is de aloude zeepost. Maar dit kan wel 2 maanden duren !!. Kan je gewoon regelen op een postkantoor. Wat koeriers betreft: Je kan het zelf zo gek maken als je zelf wilt. Een koerier levert zo snel als jij wilt. Maar ik zie op mijn werk verzendkosten die wel heel extreem zijn. Een doosje van €100 is geen uitzondering. Vraag je af of je zo'n hoge rekening wilt betalen voor een snelle verzending of dat je genoegen neemt met een langere levertijd en een aangenamer bedrag Toegevoegd na 7 minuten: Bij mijn werk doen we mailorder naar Oceanië meestal met (in overleg met de klant) met de gewone post (zee of luchtvracht) . Zou je natuurlijk ook kunnen vragen aan de winkel in Australië.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100