Dit kun je wel doen
Maar vaak als je een klacht hebt (er van uit gaan dat je doelt op je vorige vraag) verwijzen ze je toch door naar of een website of toch naar de telefoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt naar de balie gaan op een station.
Je kunt ook via de website informatie vragen of klachten indienen. Schriftelijk kan het ook: NS Klantenservice, postbus 2372, 3500 gj utrecht.
Voor zaken als geld terug bij vertraging of een ander restitutieverzoek zullen ze je aan de balie vaak naar de klantenservice doorverwijzen. Voor geld terug bij vertraging is er een apart formulier dat je aan de balie kunt krijgen.
Bronnen: