Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kom je van Rotterdam alexandrium het snelst naar de primakt en hoe moet je dan lopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
544

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Binnendoor door het winkelcentrum (als je uitstapt de roltrap op) en dan dan als maar rechtdoor lopen tot dat het niet meer kan. En dan kan je 2 kanten op. Bij de ene kant zie je een telefoonwinkel, en bij de andere kant zie je een lunchroom en die kant moet je opgaan. En dan als maar rechtdoor lopen totdat je op een buitenplein komt en dan zie je de Primark.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bedoelt vanaf trein halte, moet je eerst naar het winkelcentrum, en in het winkelcentrum gewoon de "weg" volgen, zonder af te slaan. Dan kom je er bij de Mac Donalds uit en dan loop je naar buiten, het plein op en da heb je aan de linkerkant de Prinark! Ik hoop niet dat je daar morgen heen gaat, want in vakanties is het altijd NOG veel drukker dan het normale drukke... Als je wel morgen gaat wens ik je veel plezier en als tip zou ik zeggen, zorg dat je kleding aanhebt waarmee je gewoon in de winkel kunt passen want anders is het een superlange rij voor de paskamers....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding