Waarom heb je op de meeste industrieterreinen vaak een lange rechte weg waar je heel hard kunt rijden met de auto?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
ItisILeClerc
12 jaar geleden
omdat je dan sneller op je bestemming bent?

Het beste antwoord

Brede en lange wegen naar en op industrieterreinen zijn bij uitstek geschikt om behalve het rijden ook om te parkeren.
Ivm het aanmelden van de lading kan men niet voor zijn/haar beurt gaan door eerst voor het laadperron te gaan staan.
Daarom parkeert men eerst op de weg indien er geen ruimte is voor het pand.
Ook stalt men meestal lege opladers, diepladers en aanhangers.
De weg leent zich niet voor wegpiraten.
Bedenk dat men ook wel op straat kan laden en lossen, dan heeft men te maken met vorkheftruckverkeer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opladers moet opleggers zijn.

Andere antwoorden (3)

Dat is makkelijker voor de vele vrachtwagens die er dagelijks rijden, een weg met veel bochten is dan een ramp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je dat laten weten? Als je 'n plus geeft? Nou..komt'i dan! +
De meeste industrieterreinen zijn of redelijk nieuw aangelegd of opnieuw ingedeeld, ze tekenen een weg in daar tekenen ze kavels om de weg heen.zodat de weg goed bereikbaar is voor alle bedrijven en dat de weg goed geschikt is voor het verkeer wat daar veel zal komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een industrieterrein wordt ontworpen, worden de wegen op de tekeningen met een liniaal getrokken. Er is meestal een bredere hoofdweg met hier en daar een smallere dwarsweg. Die rechte wegen zijn ook makkelijker voor het verkeer dat daar moet zijn, maar mooi staat het niet.