Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als we allemaal op waterstof gaan rijden wordt het dan in de spits niet mistig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
465

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Neen

De waterdamp uit de uitlaat is van een dergelijk hoge temperatuur dat deze direct hoog opstijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als het buiten -20 is? de uitlaat zit immers dicht bij de grond waar het vaak nog net iets kouder is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat is de temperatuur van de "uitlaatgassen"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet, heb daar geen verstand van. Maar je ziet wel eens van die filmpjes dat mensen kokend water in de lucht gooien en dat het als sneeuw op de grond komt, dus misschien dat bij waterstof in midwinter eenzelfde soort resultaat behaald. Wellicht in mindere mate, maar afkoelen zal het zeker doen, toch? Dus misschien wel voldoende om dan alsnog mist / ijzel of zoiets te creëren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beetje jammer als je uitlaat dicht vriest dan :P maar ja daar is ook wel wat aan te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De temperatuur van de gassen ligt vele malen hoger dan 100gr. C. heel iets anders dan het verwarmen van een potje water.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind 't 'n LEUKE vraag! :)
Het zal niet mistig worden wel erg warm en als het dan hartje zomer is zal dat wel problemen gaan geven lijkt mij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding