Dagje naar Hellendoorn, wat is goedkoper, trein of auto?

Ik wil een dagje naar Avonturenpark Hellendoorn, maar met de trein is het 3 uur reizen (omdat je 3 bussen moet nemen! ik woon in Leiden..), en ongeveer 40,- voor een dagretour, p.p.

Dus, wellicht is het handiger om met de auto te gaan aangezien je er dan sneller bent, alleen vraag ik me af hoeveel benzine je dan kwijt bent?
Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Omdat we niet weten waar je woont kunnen we niet zeggen hoeveel het kost. De ANWB routeplanner rekent dit wel uit voor je. In het algemeen wordt een auto bij 2+ inzittenden goedkoper dan de trein Toegevoegd na 26 minuten: Zo, de min zit los vandaag. Ik mis een keer iets; ANWB routeplanner geeft aan: 24 euro enkele reis aan bezine kosten. Uiteraard zijn benzine kosten alleen variabele kosten. Auto slijtage, onderhoudt ed zijn daar nog niet in meegenomen. Maar eerdere antwoord staat nog: bij 2 of meer mensen wordt het snel goedkoper om de auto te pakken.

op de anwb routeplanner kun je een route uitstippelen en hierbij wordt aangegeven hoeveel euro dit aan benzine kost. Kijk dan even op de site van hellendoorn hoeveel het parkeergeld is. Soms zijn er acties bij het kruidvat met treinkaartjes, je betaald dan veel minder voor een dagretour. Maar ik weet niet of deze actie nu ook is. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

Auto is waarschijnlijk goedkoper, vooral als je met meer mensen gaat. Bij Wibra of Zeeman heb nu nu bonnen dat je voor 16,95 euro intreekaartje hebt inclusief frietjes drinken etc.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100