Hoe werkt de track and trace wanneer je iets uit China bestelt?

Mijn bestelling heeft volgens de t&t eerst een week op Beijing airport gestaan (passed chinese customs), en toen nog een paar dagen t/m afgelopen vrijdag in Guangzhou. Nu geeft ie helemaal geen resultaten meer aan.

Gaat deze code maar tot China zelf en daarna niet meer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Ik heb zelf een keer iets ontvangen vanuit China en volgens mij ging het toen wel gewoon tot aan mijn deur. Maar er kunnen altijd wat haperingen in het systeem zitten en dat opeens je pakketje morgen voor de deur staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet druk maken,soms klopt track en tracé niet, maar je krijgt het wel gewoon aan huis. Soms duurt het even.