Is het mogelijk om met het openbaar vervoer op het vliegveld van Rotterdam te komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K
itsme
13 jaar geleden
In ieder geval per vliegtuig...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Cryofiel
13 jaar geleden
Daar dacht ik ook al aan: het vliegtuig is een vorm van openbaar vervoer. Een taxi trouwens ook. Het antwoord op de vraag is dus sowieso een volmondig Ja.

Antwoorden (3)

Met bus 33 van het Centraal Station.

Toegevoegd na 23 seconden:
Ja dus :-)
13 jaar geleden
Jazeker, Via 9292ov.nl kun je een reisadvies opvragen.
In onderstaande link staat het reisadvies vanaf station Rotterdam centraal.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie dat de link niet werkt zoals ik hem had ingevuld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet te ver van Rotterdam woont is het ook te overwegen om met de taxi te gaan, die hebben speciale lage tarieven voor vliegvelden. En dan zijn twee enkele ritten tezamen goedkoper dan twee weken parkeren.