In hoeverre is het mogelijk niets te betalen op een parkeerterrein / parkeergarage?

Ik zag zojuist deze aflevering van Mr. Bean op tv, dus ik vroeg me af of het ook mogelijk is om juist bij de ingang van een parkeergarage naar buiten te gaan en iemand anders op de knop te laten drukken om een kaartje te krijgen zodat de slagboom open gaat en jij eruit kunt rijden? En dus niets betaalt...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Haha, de humor van onze grote vriend Mr. Bean blijft leuk. Vergeet niet dat er altijd camera's boven hangen die de hele dag door bekeken worden. Tevens zitten er sensoren in de vloer, als de auto onder de spoorboom vandaan is klapt hij gelijk dicht.

Een leuk idee, maar ik ben bang dat het niet mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je bumperkleeft bij je voorganger, maak je een kleine kans dat de slagboom open blijft, maar ik garandeer niets. In- en uitgangen zijn meestal gescheiden bij parkeergarages, wil je via de ingang eruit, zul je zeker moeten weten dat er geen "tegenligger"is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de slagboom/garage geschikt is voor auto's met aanhanger, werkt de bumperkleeftruuk waarschijnlijk wel.
Wij deden het vroeger (toen ik nog jong en wild was) bij een recreatiepark hier in de buurt: ik snel achter de auto van mijn zwager aan, ging altijd goed.
Als het een keer misgaat kost het je veeel meer dan je ooit aan parkeergeld gaat betalen :)