wat is een goeie goedkope motor om mee te rijden in de straten voor een kind van 12?

een goeien motor 12 jaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (4)

Een goede motor is voor een kind van 12 de eerste jaren nog een fiets.
Voor het rijden op een heuse motor is een motorrijbewijs nodig en om dat te hebben, moet je 18 jaar zijn.
Dus voorlopig zijn de benen van een 12 jarige zijn beste en goedkoopste motor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als 12 jarige mag niet met een gemotoriseerd voertuig op de openbareweg rijden, misschien kan je bij een boer op het erf wel terecht. Je kan ook overwegen om bij een motorclub te gaan waar je ook op een motor kan en mag rijden. Anders zoal de antwoord boven mij, op je fiets met zo'n motergeluid handvat en hard broem broem roepen.

Toegevoegd na 32 minuten:
Het klopt dat er motorclubs zijn die geen jonge leden toelaten, maar die zullen er vast wel zijn. ik voeg ook een bron toe voor het rijbewijs. Daar staat in dat je met geen geldige rijbewijs niet de openbareweg op mag. Er staat niets over op eigen terein. wat dus dan wel mag.

Toegevoegd na 32 minuten:
Het klopt dat er motorclubs zijn die geen jonge leden toelaten, maar die zullen er vast wel zijn. ik voeg ook een bron toe voor het rijbewijs. Daar staat in dat je met geen geldige rijbewijs niet de openbareweg op mag. Er staat niets over op eigen terrein. wat dus dan wel mag.

Toegevoegd na 32 minuten:
Het klopt dat er motorclubs zijn die geen jonge leden toelaten, maar die zullen er vast wel zijn. ik voeg ook een bron toe voor het rijbewijs. Daar staat in dat je met geen geldige rijbewijs niet de openbareweg op mag. Er staat niets over op eigen terrein. wat dus dan wel mag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas.

Enkel op het circuit van Zandvoort en Assen is het toegestaan om kinderen die jonger zijn dan 16 om een motorrijtuig te besturen en dan nog enkel tijdens training en / of wedstrijd als ze in het bezit zijn van een ontheffing die verleent is door de organiserende club.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet een 12 jarige gewoon niet op een motor laten rijden, zelfs niet op je eigen terrein