Ik heb geen OV-chipkaart, wat kost het me om met lijn 11 van Scheveningen/Statenkwartier naar de Haagse Markt te reizen?

Kan ik gewoon bij de chauffeur een kaartje kopen, en is dat dan een retour, en zo ja, hoe lang is dat dan geldig?
En hou ik de tram dan niet heel erg lang op, zeker bij de halte Haagse Markt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in elke tram in den haag zijn de uurnet kaartjes nu 3 euro en die haal je dan gewoon bij de chauffeur. je kunt er 60 minuten mee reizen op alle HTM tram- en randstadrail lijnen en de bus lijn (behalve de nachtbus) en je mag ook overstappen.

Het beste antwoord

in elke tram in den haag zijn de uurnet kaartjes nu 3 euro en die haal je dan gewoon bij de chauffeur. je kunt er 60 minuten mee reizen op alle HTM tram- en randstadrail lijnen en de bus lijn (behalve de nachtbus) en je mag ook overstappen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt bij de bestuurder een 'één-uurs kaartje' kopen, die zijn 2,70 en een uur geldig. Als je het geld gepast bij de hand hebt dan houd het het minst op. Ze zijn wel wat gewend hoor, maar betalen met 20 of 50 is niet aan te raden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja jij kan gewoon bij de chauffeur uurnet kaartje kopen maar die kost wel 3€. Zie bron