Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb geen OV-chipkaart, wat kost het me om met lijn 11 van Scheveningen/Statenkwartier naar de Haagse Markt te reizen?

Kan ik gewoon bij de chauffeur een kaartje kopen, en is dat dan een retour, en zo ja, hoe lang is dat dan geldig?
En hou ik de tram dan niet heel erg lang op, zeker bij de halte Haagse Markt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
836
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in elke tram in den haag zijn de uurnet kaartjes nu 3 euro en die haal je dan gewoon bij de chauffeur. je kunt er 60 minuten mee reizen op alle HTM tram- en randstadrail lijnen en de bus lijn (behalve de nachtbus) en je mag ook overstappen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

in elke tram in den haag zijn de uurnet kaartjes nu 3 euro en die haal je dan gewoon bij de chauffeur. je kunt er 60 minuten mee reizen op alle HTM tram- en randstadrail lijnen en de bus lijn (behalve de nachtbus) en je mag ook overstappen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt bij de bestuurder een 'één-uurs kaartje' kopen, die zijn 2,70 en een uur geldig. Als je het geld gepast bij de hand hebt dan houd het het minst op. Ze zijn wel wat gewend hoor, maar betalen met 20 of 50 is niet aan te raden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja jij kan gewoon bij de chauffeur uurnet kaartje kopen maar die kost wel 3€. Zie bron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding